Sunday, February 28, 2016

Apa Yang Kamu Kenang Sepanjang Masa (What Memories That You Always Remembered)

Kenangan "A Memories"

Waktu terus bergulir, tanpa kusadari. Tidak akan bisa terulang kembali masa - masa yang telah lewat itu. Sudah habis kata - kata yang aku rangkai dalam lembaran-lembaran kertas putih ini dengan semua kisah itu. Aku menyadari mungkin aku perlu berhenti sejenak untuk membacanya,  dan akupun menyadari bahwa aku tidak pantas untuk membaginya kepada mu karena kamu memiliki kenangan yang lebih indah.

Time passed by, without realizing it. And will never repeat back the time that has passed. Is up words that I clustered in sheets of white paper with all my story. I realized maybe I need to stop for a moment to read it, and I will realize that I do not deserve to share them with you because you have more wonderful memories.

  me and my son1

Aku telah menjadi sebuah kenangan buat keluargaku, teman - temanku bahkan sampai ke anakku. Hari ini adalah penentu sebuah kenangan yang indah dan masa depan yang cerah. Anakku itu adalah masa depanku akan tetapi dari sudut pandang anakku aku adalah sebuah penentu sehingga di masa depan aku akan menjadi kenangan indahnya.

I've become a memory for my family, friends and even to my son. Today is the determinant of a beautiful memory and a bright future. My son is my future but from my son standpoint then I am a determinant for his life so in the future I will be a beautiful memories in his mind.

  my memories

Kenapa sebuah Photo sangat penting dalam kehidupan manusia?. Mungkin jawabannya adalah lukisan terindah adalah kenangan hidup ini. Akan tetapi setiap orang akan berusaha untuk melupakan kenangan pahit dalam hidup ini meski menurut sudut pandang orang lain kenangan pahit itu adalah sebuah lukisan indah dan dipakai sebagai bahan pelajaran.

Why a Photo is very important in human life ?. Perhaps the answer is the most beautiful paintings are memories of this life. However, everyone will be trying to forget the bitter memories of their life even though according to the viewpoint of others that bitter memories  is a beautiful painting and used as a lesson learn.










Ketut Rudi Utama 
Photo by : Molina Olivia Odja 
Models : Ketut Rudi, Putu Rias And Friend

No comments:

Post a Comment